15 novembra 2015

Sunset

Milujem západ slnka a rôzne scenérie odohrávajúce sa na oblohe. A ešte väčšiu radosť mám, keď sa mi to všetko podarí zachytiť na fotografiu, ktorá mi vždy navodí pocit pokoja a dobrej nálady. 

Príroda nám naozaj ponúka pohľad na jej nekonečnú krásu. V dnešnej rýchlej dobe ju mnohí prehliadame, radšej vysedávame v pohodlí domova a zabíjame čas rôznymi, často zbytočnými aktivitami, no vonku na nás každý deň čaká kus neprebádaného sveta, ktorému nevenujeme pozornosť.
 V prírode mi vždy bolo najlepšie. Vedela som zabudnúť na kopec problémov a vychutnávať si zmysel života- prítomnosť. A čo lepšie existuje pre vášnivého fotografa ako vychádzka do prírody s fotoaparátom v ruke? :) Keď sa do toho pridá slnko, ktoré ako taký umelec maľuje oblohu do rozličných krásnych farieb, je to naozaj nádhera. 











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára